dinsdag 3 november 2015

Leuke dingen

Behalve hard werken, heb ik ook leuke dingen gedaan.

Ik ben samen met Loreena naar de Lysgrotten geweest, een winkel net voor Alvdal waar ze prachtige (zelfgemaakte) kaarsen verkopen. We weten nu tenminste wat we voor de kerst moeten vragen :-)




Ook heb ik een bezoekje gebracht aan de nieuwe kaarsenwinkel in Os. Ook hier prachtige (zelfgemaakte) kaarsen. Ik weet niet welke winkel leuker is, want ze zijn allebei verschillend. Ook de kaarsen zijn verschillend.



En we hebben 2 nieuwe huisgenootjes: Emily en Elena. 2 kleine katjes, Iemand bij Tolga-Os Janitsar had een nestje met kittens en vroeg aan Loreena of dat iets voor haar was. Dus ik kreeg een bedelende Loreena, of ze alsjeblieft een kitten mocht, het was gratis en alvast als kerstcadeau. Tja, ik ben helemaal gek op katten, dus hier kon ik geen weerstand aan bieden. Dus wij half oktober op een vrijdagavond richting Tolga om de katjes te bekijken. En we gingen dus met 2 katjes weer terug naar huis. Wonder boven wonder gaat het goed met de andere 3 katten en met Lurru. Lurru vond het in het begin maar eng, maar vindt ze nu wel grappig.

Emily (helemaal zwart) en Elena (zwart-wit).




En ondertussen ziet ons appartementje er ook gezellig uit:

Ene helft van de huiskamer met mijn bureau.

De keuken

De gang met aan de linkerkant de slaapkamerdeuren en aan de rechterkant het opberghok en badkamer.
En nog wat foto's van de omgeving:





En nu op naar Ibiza! Misschien dat ik tussendoor kans heb om het blog bij te werken, en anders: tot over een maand!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten