dinsdag 3 november 2015

Op weg

Daar zit ik dan op het vliegveld van Oslo. Gisterenavond na een 4 uur durende treinrit om 19 uur aangekomen en na een doorwaakte nacht de koffer gedropt en door de douane gegaan. Rond half 6 was dat. En anderhalf uur later ontdekte ik dat mijn mobiel weg was. Paniek! Ik ben eerst gaan vragen in de winkel, waar ik een flesje ijsthee had gekocht. De jongen daar was erg behulpzaam, mocht zijn telefoon gebruiken om mijn eigen nummer te bellen. Maar helaas geen resultaat. Toen naar de Starbucks stand, maar ook daar hadden ze geen mobiel gevonden. Dus terug richting de security. Een mevrouw hielp me heel goed, we zijn alle security checks langsgegaan en overal vroeg ze of ze een mobiel gevonden hadden. Maar ook hier geen resultaat. Baal, baal!

Dus dacht ik, ik ga even bij de electronicawinkel kijken of er niet al te dure mobieltjes zijn. Maar de goedkoopste was 999 kr (ongeveer 120 euro) en dat kan ik op dit moment echt niet missen. En daarbij heb ik dan waarschijnlijk nog geen simkaart. Maar ook al had ik die wel, 999 kr is gewoon te duur op dit moment. Dan maar even bereikbaar de komende maand via alleen Facebook en email. Nu maar hopen dat ik af en toe de gelegenheid heb om FB en email te gebruiken.

Nog iets meer dan een uur, dan vertrekt het vliegtuig naar Barcelona. Daar zou ik om 13 uur aankomen. Koffer ophalen en weer opnieuw inchecken bij Ryan Air en dan vertrekt om 16 uur het vliegtuig naar Ibiza, waar ik om 17 uur aankom. Ik zal blij zijn als ik er ben!

O ja, dat worden dus waarschijnlijk geen foto's van Ibiza, want daar wilde ik m'n mobieltje voor gebruiken :-(


Geen opmerkingen:

Een reactie posten